Equilin, veterinaire paardenvoeding

Equilin, veterinaire paardenvoeding

Equilin, veterinaire paardenvoeding heeft het nieuwe voeren ontwikkeld voer dat voldoet aan de werkelijke behoeften van het paard. Equilin gebruikt natuurlijke grondstoffen en doet nooit concessies aan de kwaliteit. Daarbij worden de producten regelmatig getoetst en verbeterd aan de laatste wetenschappelijke inzichten.
9,5
Filter 951 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 525 met beschrijving

Taal

• Hanneke Van der lee
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

De producten zijn super, de bezorging slecht. Mijn voer zou op vrijdag geleverd worden, wij waren thuis, kreeg ik een mail dat we niet thuis waren en dat het voer naar een service punt gebracht zou worden... die mail moet nog steeds komen en ik heb geen voer

Antwoord van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Beste Hanneke, vervelend dat de bezorgdienst er een potje van heeft gemaakt. Een klacht daarover indienen bij DPD heeft het meeste effect. Wij kunnen dit namelijk niet verhelpen. Bij elke bezorgdienst is er af en toe een bezorger die er met zijn pet naar gooit en het makkelijker vind om alles bij het afhaalpunt te droppen helaas.
    Voer kunne we wel vandaag nasturen, het pakket komt wel altijd weer boven water.

• Mieke
    Review voor Equilin, veterinaire paardenvoeding

Annette heeft voor mijn 3 paarden een heel duidelijk voedingsadvies gegeven. Alle 3 gaan super op het voer. Mijn 30 jarige IJslander heeft sinds 3 maanden Comfort en Balancer. De maagklachten zijn verdwenen en hij is weer heel vitaal en vrolijk. Enorm blij met dit voer!

• Hoe beoordeel je Equilin, veterinaire paardenvoeding?

• Marieke
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Snel, goede service, maar de site blijft echt mega onduidelijk en meer gericht op bedrijven met dat calculeren zonder btw etc.

• Nance

Vlotte levering.

• Carina Weis
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Snelle reactie via mail, altijd persoonlijk en goed advies. Mijn paarden zien er echt enorm goed uit dankzij dit voer. Ik ben gestart met een mager paard die slecht aan kwam, maar dankzij de service en de kwaliteit was ze binnen 6 weken in vorm! Echt super blij mee!

• Rineke Valk
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

We gebruiken nu 4 maanden Equilin. Bij vragen hebben we altijd snel antwoord en een goed advies. Mijn paard ziet er prachtig uit, is plezieriger in omgang geworden en levert topprestaties; heel blij mee!

• Marlous van Kampen
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Ik geef de Equilin Basic al jaren aan mijn paarden. Ze doen het er goed op.

• Tamara Jj Mengers

Altijd zeer tevreden Happy me and Horses ❤️

• Ilona
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Snelle levering. Verder kan ik er nog niet veel over zeggen, want we zijn net begonnen!

• mireille klein
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Zoals altijd weer goede service, advies en snel geleverd.

• Jessica
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Super service en producten ... gebruik de balancer al heel lang en het geeft echt een positief effect op mijn paarden!!

• ANNETTE
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

superrap gelevert , ondanks DHL niet bij mijn huis stoppte en ik het mocht afhalen ergens in het dorp.

• Franck

Goeie service.

• C.A. de Vries
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Ontzettend goede service, bij vragen een snel en duidelijk antwoord.

• Tess Rooijmans

Hele snelle levering :)

• Monique De jong
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Super product, super geleverd Kortom snel en netjes!

• Maud
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Snelle levering goede kwaliteit en netjes verpakt

• Maureen Conemans
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Goede service en snelle levering

• Jacqueline Bakker

Top product

• Tanja Jansen-Hendriks
    Geverifieerde klant van Equilin, veterinaire paardenvoeding

Makkelijke site, prima service, super goed product